Užbaigtas ir visuomenei pristatytas projektas „Juozo Miltinio kultūrinio paveldo sklaida, pasitelkiant papildytos realybės technologijas“ bei jo rezultatai. Šio projekto sumanymas – pristatyti Juozo Miltinio palikimą už jo namų sienų, su kilnojamąją ekspozicija keliauti lyg su virtualiu muziejumi: sukurta interaktyvi prieiga prie Juozo Miltinio kultūrinio paveldo, suprogramuota papildytos realybės programėlė. Pirmajame projekto etape buvo sukurta kilnojama […]
Žyma: Virtualūs turai
Virtualus kultūrinis-turistinis maršrutas „Knygos kelias: nuo knygnešių iki modernios bibliotekos“
Pristatome Pasvalio Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos naujai sukurtą interaktyvų virtualų kultūrinį-turistinį maršrutą „Knygos kelias: nuo knygnešių iki modernios bibliotekos“. Jį galite rasti bibliotekos internetinėje svetainėje: http://knygoskelias.psvb.lt/ Kultūrinis maršrutas tarsi atkartoja knygnešių kelius, pasakoja ir pristato žymiausių krašto knygnešių, rašytojų ir autorių veiklą, supažindina su Pasvalio krašto kultūriniu, rašytiniu palikimu ir šiandien šį palikimą populiarinančiomis bibliotekomis. Maršrute […]
Skaitmeninė programėlė knygnešystės istorijai pažinti
Vykdant Panevėžio rajono savivaldybės viešosios bibliotekos projektą „Inovatyvus žvilgsnis į krašto istoriją“, kurį rėmė Lietuvos kultūros taryba ir Panevėžio rajono savivaldybė, buvo sukurta skaitmeninė programėlė – virtualus turas „Knygnešių keliu“. Ja siekiama aktualizuoti knygnešystės temą, kaip ypač svarbią tautos istorijos dalį, kurią atspindi Ustronėje esantis J. Tumo-Vaižganto ir knygnešių muziejus, o Garšvių knygnešių draugijos vardą […]
Kupiškio kultūros centro projektas „Marios šiapus ir anapus“
Kupiškio rajono savivaldybės kultūros centras 2019 m. gegužės–birželio mėn. įgyvendino projektą „Marios šiapus ir anapus“, skirtą Vietovardžių metams ir Kupiškio marių užtvenkimo 35-mečiui. Projekto tikslas – akcentuoti kraštovaizdžio, vandens telkinių, vietovardžių reikšmę gyvenamos teritorijos kultūriniam istoriniam identitetui. Šiuo projektu buvo siekiama paskatinti jaunus žmones patyrinėti vandeniu užlietų vietovių istoriją, kūrybiškai įprasminti dirbtinių vandens telkinių kraštovaizdį. […]